maandag 16 maart 2015

Een nieuw leven....

De 1e helft van de maand maart is alweer om. 
Tijd voor een nieuwe challenge bij Marianne Design Divas die gisteren van start gegaan is. 
Deze maand is de opdracht om iets voor een jongen of man te maken.
Nu weten de meesten van jullie wel dat ik graag mannenkaarten maak. Maar omdat ik zo graag met de MD producten van maart wilde freubelen, heb ik een babycreatie gemaakt.
Ik heb de cameramal van Dutch Doobadoo weer gebruikt. Het designpapier is "Hello Sweet Baby" (PB7041) van Eline.
Voorop het hobbelpaard (LR0347), voetstappen (CS0924), wat hartjes (DF3413) en gedichtje (CS0922). 
Het hobbelpaard heb ik een strikje omgedaan.
Aan de tag lint en kant bevestigd met eraan een speentje. Door zachtjes aan het lint/kant te trekken, komt de tag eruit.
Nu wordt het gedichtje (CS0922) zichtbaar wat erachter zit. 
Op de "knopjes" van de camera en op de strik van het wiegje heb ik gems (JU0938) geplakt.
Op het kaartje een plaatje (EWK1230) met het wiegje (LR0346), handafdrukken (CS0924), hartjes (DF3413) en de tekst "Boy" (COL1350).

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:
* WLVC
* Kreativ Scrapping (tag/chipboard/pons-mal)

45 opmerkingen:

  1. Ooh, wat schattig, Tineke.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een plaatje, Tineke!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer iets super moois van gemaakt .
    Het is echt een dotje Tineke ,heel lief kaartje.
    Wat is de camera toch schitterend .
    De tekst op de camera is ook leuk.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke babykaart en de niewe spulletjes zijn weer van die hebbedingetjes.......vooral het hobbelpaardje is enig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje
    leuk die cameramal.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart Tineke! Heel leuk om het fototoestel hiervoor te gebruiken en je hebt de babyproducten van MD weer prachtig verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schatje Tineke, heel mooi plaatje ook!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk dat hobbelpaardje erbij en mooi is ook de uitneembare tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi babykaartje Tineke, leuk gedaan met deze camera, groejtes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Tineke !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieverdje deze kaart en schattig met het hobbelpaardje.
    ik mail je even privé van de week.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer helemaal leuk geworden, en wat zijn die voetjes en handjes leuk he van md....ik heb ze ook net gekocht.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een snoesig fototoestel! Waar haal je de leuke ideeen vandaan?!! Plaatje is ook leuk.
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart met label heb er weer van gemaakt. En die nieuwe stansjes van MD zijn perfect!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schattig!!!
    Echt onwijs leuk gemaakt Tineke.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Tineke,
    wat een schatje heel mooi met vele leuke details toppie!!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey wat leuk dat jij ook in de weer bent geweest met de DDBD camera :-) Het is een heel lief kaartje Tineke

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig babykaartje Tineke met heel veel moois om te bekijken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart Tineke!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lief kaartje!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk om te zien hoe iedereen een ander kaartje van de camara mal maakt! Je hebt er weer een lievie van gemaakt! Ik zou de vorige challenge al mee gedaan hebben, maar waar jij de tijd vandaan haal???? Ik ga weer een poging doen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer zo'n leuk idee hoe dit modelletje te gebruiken! Ook gewoon voor een geboorte kaartje! Hoe leuk!
    Prachtig uitgewerkt zoals we van je gewend zijn!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mye flott her siden sist jeg var innom. Liker bloggen din veldig godt å har mye inspirasjoner :)
    Klem :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Tineke en hoe je alles hebt verwerkt heel leuk en heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Tineke,
    wat leuk om te zien dat deze mal zo vaak door iedereen gebruikt wordt, je hebt weer een superleuke creatie gemaakt, het hobbelpaard is heel erg leuk,
    liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Tineke.
    Dit is ook weer leuk. Af kun je veel met de camera. Je ziet zioveel verschillende creaties. Dat plaatje past er heel erg mooi op. Leukgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een schitterend babykaartje Tineke...heel leuk is dat cameramodelletje....Ik zag het gisteren al bij het Marianne Design Divas....waar ik met mijn babykaartje de vorige challenge gewonnen heb.....super gaaf is dat.....
    En ook ik heb gisteren een camerakaartje gemaakt ...in lentestijl...
    die komt morgen er wel op ...ik moet met daglicht de foto maken...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Such abeautiful and adorable card Tineke!! :)

    Inger xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jij bent kampioen mallen gebruiken hoor Tineke....wat knap hoe je alles weer hebt gecombineerd tot een prachtig geheel. Heel leuk om de camera voor deze gelegenheid gebruikt te zien worden....top! Dankjewel voor je deelname weer bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige creatie heb je van deze mooie mal gemaakt. Erg schattig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige creatie heb je van deze mooie mal gemaakt. Erg schattig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat vliegen de weken voorbij hè.. alweer tijd voor een nieuwe challenge bij MDD. Je hebt weer een prachtige creatie gemaakt Tineke. Leuk om de DDBD mallen te gebruiken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaart,en wat is het leuk om met de fototoestel mal te werken.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous card love the image and the colouring. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful card, love all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. OOO Hier ook al die mooie mal, ik kom net van Risona haar blog en die had hem ook gebruikt. Wat is die mooi zeg en wat heb je er wat moois mee gemaakt. Het hobbelpaardje heb ik zelf ook en alhoewel ik in eerste instantie vond dat hij veel te groot was en hem weer wilde verkopen ben ik hem toch gaan gebruiken en nu...nu wil ik hem niet meer missen. Wat staat het leuk op een kaart he? Erg mooi gemaakt, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. OOO Hier ook al die mooie mal, ik kom net van Risona haar blog en die had hem ook gebruikt. Wat is die mooi zeg en wat heb je er wat moois mee gemaakt. Het hobbelpaardje heb ik zelf ook en alhoewel ik in eerste instantie vond dat hij veel te groot was en hem weer wilde verkopen ben ik hem toch gaan gebruiken en nu...nu wil ik hem niet meer missen. Wat staat het leuk op een kaart he? Erg mooi gemaakt, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuk dat je op mijn blog was en een berichtje hebt achtergelaten! Deze camerakaart is ook weer geweldig leuk, wat blijft het toch een leuke mal van Doobadoo hé? Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lovely creation. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  42. A clever creation, very original with the camera shape, and the tag almost becoming the photograph. Beautifully decorated. Thanks for joining in with the Sisters of Craft challenge, good luck and best wishes, Anne DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper March challenge with your delightful crafting - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen