zaterdag 11 oktober 2014

Pennenhouders

Sorry dat ik zo weinig laat zien en op blogs ben. 
Maar deze week hadden we maar liefst 3 verjaardagen buiten andere bezigheden.
Ook ben ik druk bezig voor de demo (vandaag over 2 weken) op de Hobbybeurs in Harderwijk van Gerda's Hobbyshop.
Zodra ik maar even tijd over heb, kom ik een tegenbezoek brengen en plaats ik wat.
Vandaag de andere freubelkadootjes die ik maakte voor nichtje Jo-Anne.
Ik pimpte 2 lege conservenblikjes met papiertjes uit "Happiness is Homemade" van Tilda. 
Een paar eyelets door het papier om met lint een veter te strikken.
De papiertjes werden opgevrolijkt met bolletjeslint en kant. 
Van roze vilt bloemen gestanst, blaadjes erbij en een strik van tule en ruitjeslint. 
De binnenkant verfde ik roze.
Nu heeft Jo-Anne een paar leuke pennenbakjes.
Er staan nog wat blikjes te wachten om geverfd en gepimt te worden. Deze maak ik voor de verkoping van de kerk die in november zal zijn.

Deze blikjes wil ik mee laten doen bij:
* Live & Love crafts: pink anno 2014
* It's all about the vintage and beauty: bingo (ribbon-flowers-lace)

24 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke weer een leuk idee. Je hebt de blikjes heel erg mooi opgepimt. leuke details. IK hoop dat het me lukt om naar Harderwijk te komen. Vond het vorige keer erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,
    Wat heb je een schattige blikjes gepimpt leuk de bloemetjes van vilt wat zal de jarige dit leuk gevonden hebben. Succes met de voorbereidingen voor de demo misschien zijn wij ook weer van de partij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Tineke,

    Wat ontzettend mooi gemaakt, een plezier om naar te kijken ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf Tineke en ook heel milieuvriendelijk om de blikjes te pimpen voor een nieuwe bestemming

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 2 super leuke opgepimpte blikjes Tineke....daar zal Jo-Anne vast wel een leuk plekkie voor vinden

    succes met de voorbereidingen voor je demo...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze weer leuk geworden, Tineke.
    En pennenblikjes zijn altijd leuk voor die meiden, en zeker als ze zo leuk gepimpt zijn.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan zeg. Ik zag toevallig van de week zoiets langskomen op het blog en had dit toen ook al opgeslagen. Helemaal leuk om zoiets te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zijn de blikjes Tineke.
    mooi de roze kleur van binnen .
    De buitenkant is nog mooier.
    Wat zal Jo-Anne er blij mee zijn .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende pennenhouder Tineke. Prachtige roze bloem.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk deze pennenbakjes, mooi roze en de vilten bloemen erop ze vond het vast prachtig zoals je dit weer voor haar gemaakt hebt.
    Leuk idee om als kadootje te geven.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie pennenbakjes in prachtige kleuren!

    Fijne dag en groetjes,
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOhhh Tineke wat mooi en wat een leuk idee
    fijne zondag
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke pennenbakjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk geworden! Zo'n lief sfeertje, heel leuk kado idee!
    Succes met alles!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie, meisjesachtige pennenbakjes, Tineke! Succes met de drukte, er zitten maar zoveel uur in een dag, dus begrijpelijk dat bloggen dan niet zo lukt, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat zijn twee hele mooie blikjes geworden. heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super goed idee om zo blikjes te pimpen. Ze zijn erg leuk geworden.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf pimpwerk Tineke, mooi papier en je vilten bloemen zien er super uit! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat zijn deze ook weer super mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Tineke,

    Wat een super leuk idee en wat vind ik ze mooi!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gemaakt Tineke, prachtige vilten bloemen op je pennenpotten!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie idee Tineke, als er maar geen scherpe randjes aanzitten, je hebt ze leuk opgepimpt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige pennenbakjes! Ik zie ze nu pas en denk dit komt mij bekend voor haha ik zou zeggen hou de Cards&Scrap van volgende maand in de gaten! (Het moet niet gekker worden hahah)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Tineke,
    What a lovely gift set of jars, so charming. Thanks for playing with LLC again this month.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen