woensdag 29 oktober 2014

Een dolfijne verjaardag

Vorige week liet ik een camera zien in winterse sferen.
Ik maakte er ook één voor een jarig tienermeisje met de nieuwe dolfijnenmal.
Deze kaart werd veel bewonderd op de demo.
Aan de voorkant van de camera springen dolfijnen (LR0332) tussen alle spetters.
Ook hun bal zweeft ertussen.
Een zeemeeuw (CR1279) komt kijken of er soms een visje voor hem valt te halen....  
Wanneer je aan de lintjes trekt om de "foto" eruit te halen, wordt de tekst zichtbaar. 
De tekst printte ik met de pc op het papier.
Op de "foto" springen de dolfijnen op precies dezelfde manier als op de voorkant van de camera. Zo vallen ze precies achter de voorste dolfijnen.
Op de golven wat stickles gedaan voor een glinstering maar dat is moeilijk te zien.
De afbeelding van het zeegezicht is al een oudje (3DA 3308).
Het papier is "Eline's Beach House" (PB7043).

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
* De Creatieve Zebra: kaart zonder bloemen
* Crafty Ribbons: tags with ribbon
* Kortomania: folding card
* Scr@p Cards: bingo (lint/parels/glitter) 
* Creapaleis: dieren
* Totally Gorjuss: congratulations
* Deep Ocean: one layer 
* Hobby Home: blauw/kraft
* Scrapping4fun challenge: anything goes

38 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige dolfijnenkaart. En weer al die waterspetters op mijn beeldscherm, hihihi!!!!
    Prachtig hoor. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke
    O wat zijn die dolfijntjes weer leuk .
    geweldige leuke kaart heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Tineke .
    Heel apart de camera met dolfijnen.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke
    Go wat zijn die dolfijnen leuk zeg ,wat heb je er een mooi kaartje mee gemaakt . En het papier is ook heel mooi.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh tin eke wat ziet dit er geweldig uit en zo gaaf hoe je de dolfijnen zo mooi achter elkaar hebt geplaatst
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh Tineke, hoe kom je er weer op..geweldig leuk uitgewerkt en zo'n leuke en toepasselijke tekst erbij. Ik begrijp wel dat deze kaart veel bewondering oogstte op de demo....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, Tineke, ik heb hem een paar keer in de hand gehad, zo mooi dat deze was, hoe kom je op dat idee. Vandaag heb ik de camera ook gekocht, bij Gerda zag ik hem nl. niet liggen, ik ga er binnenkort lekker mee aan de slag, groetjes en nog een fijne avond, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dolfijnekaart Tineke. Leuk gedaan, de afbeelding in de camera. Een prachtig geheel.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    wat een prachtige camera kaart en die dolfijnen super mooi ,schitterende afwerking
    dank dat je meedoet met de bingo challenge van scr@p-cards
    liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige, speelse creatie Tineke! Zo zouden de entreekaartjes van het Dolfinarium eruit moeten zien! ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk gemaakt Tineke! Ik kan me voorstellen dat deze bewonderd werd op de demo.
    Hij is prachtig.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een dol-fijne kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Tineke. Wat leuke mallen zijn dit en de camera is heel erg mooi. Leuk papier Mooi gemaakt. en dan te weten dat je allemaal met de hand knipt! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fun and beautiful project. Love the scene you created and how the dolphins where done inside and outside. Love this. Thanks for joining us at Scrapping4Fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan het me heel goed voorstellen dat het aan alle kanten werd bewonderd op de demo...het is weer een topper!!! Heel leuk dat je weer trouw mee doe met de Scr@p-Cards challenge Tineke!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super gave kaart Tineke en zo ontzettend origineel. Echt prachtig met die dolfijnen zowel op de voorkant als de binnenkant. Een erg leuke uitwerking ook voor de challenge bij het HH blog. Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Tineke
    Wat een geweldig kaartje is dit met die leuke dolfijnen, ik snap wel dat die bewonderd werd tijdens de demo, genieten hoor.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh, deze is ook super mooi, Tineke.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een prachtige creatie.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een prachtige creatie.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig die camera als kaart.
    Heel mooi gedaan.
    Leuk dat je mee doet bij de creatieve Zebra.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Tineke,
    Ik zag je berichtje bij Gerda en heb daar ook een reactie achter gelaten, ik zie dat je hier inmiddels ook weer kaarten hebt geplaatst, ik vind de dolfijnen kaart erg leuk, mooi om de cameramal te gebruiken,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, echt een "spetterende" kaart, zo leuk die camera vorm met de dolfijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook dit camerakaartje is weer een toppertje Tineke....Heel mooi dat kraft met blauw...
    succes met de challenges...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaarten heb je gemaakt voor de demo.
    Leuk met die camera.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Tineke, heb het stencil van de camera ook en als ik er mooie voorbeelden mee voorbij zie komen denk ik daar moet ik ook maar eens een mooie kaart mee maken, dus wie weet, geen wonder dat de kaart zo bewondert is tijdens je demodagen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi bedacht en weer zo knap gemaakt, snap wel deze bewondering oogstte!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwww Tineke
    wat een super leuk kaartje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Stunning card, love all the detail and the dolphins
    thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous creation. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind dit modelletje zo ontzettend leuk! En niet gek dat dit kaartje veell bewonderd werd want hij is werkelijk SCHITTEREND!

    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Love the scene you have made both inside and out with the dolphins :-) Great shape on your card.

    Thanks for joining us at Kort`O`Mania.
    Good luck!!

    Hugs, Astrid DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja, is ook een geweldige kaart, ik heb deze in het echt gezien op de beurs in Harderwijk en dan is ie nog mooier natuurlijk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi, please visit Scrapping4funChallenges blog.
    Follow this link.
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.ch/2014/10/winner-and-featured-challenge-28.html

    Thank you
    Rachelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh wow, this is awesome. I love those dolphins (too cute) and the whole design. Brilliant! Thank you for playing with us at Crafty ribbons! Hugs! xx

    BeantwoordenVerwijderen